top of page
  • KNIHA HŘÍCHŮ

    666Kč
     
    Bezpečný elektronický archiv smluv. Umožňuje klientům autorizovat veškerou smluvní dokumentaci.
     
    • kompletní přehled vašeho portfolia
    • informace a dokumenty k produktům
    • kalkulačka pojištění vozidel
    • kalkulačka pojištění majetku
    • kalkulačka refinancování hypotéky
    • kalkulačka americké hypotéky
    • kalkulačka spotřebitelského úvěru
    • kalkulačka Myslete na svoje děti
    • kalkulačka Důchodová renta
    • kalkulačka Dosažení cíle
  • na zkoušku

    BASIC

    2 666Kč
     
    informační servis v oblasti penzí, pojištění, úvěrů, investic a realit, zasílání finančních aktualit
    Platí po dobu 12 měsíců
    • optimalizace výdajů domácnosti
    • optimalizace sociálního zabezpečení
    • konzultace s pojišťovacími odborníky
    • konzultace s investičními odborníky
    • konzultace s úvěrovými odborníky
    • konzultace s realitními odborníky
    • konzultace pro soukromé účely
    • konzultace pro podnikatele a firmy
    • on-line finanční aktuality
    • mimořádné zprávy
  • ZPOVĚĎ

    2 666Kč
     
    jednorázová hodinová schůzka oblasti sociálního zabezpečení, penzí, pojištění, úvěrů a investic
    Platí jeden týden
    • optimalizace výdajů domácnosti
    • optimalizace sociálního zabezpečení
    • konzultace s pojišťovacími odborníky
    • konzultace s investičními odborníky
    • konzultace s úvěrovými odborníky
    • konzultace s realitními odborníky
    • konzultace pro soukromé účely
    • konzultace pro podnikatele a firmy
    • on-line finanční aktuality
    • mimořádné zprávy
  • PRO

    279Kč
    Každý měsíc
    +666 Kč aktivace mobilní aplikace e-sanon.online
    ideální pro fyzickou osobu
    Platí po dobu 24 měsíců
    • vše z tarifu BASIC
    • on-line archivace dokumentace
    • hlášení pojistných událostí
    • asistence při řešení pojistných událostí
    • webináře a workshopy
    • aktualizace portfolia pojistných smluv
    • aktualizace portfolia investic
    • aktualizace portfolia úvěrů
    • finanční plán každých 24 měsíců
    • Cesta k finanční nezávislosti
  • MAX

    779Kč
    Každý měsíc
    +666 Kč aktivace mobilní aplikace e-sanon.online
    ideální pro celou rodinu
    Platí po dobu 36 měsíců
    • vše z tarifů BASIC a PRO
    • Garance EUCS
    • archivace produktové dokumentace
    • komplexní zpracování administrativy
    • asistence u daňového přiznání
    • finanční mentoring
    • poradce na telefonu
    • přednostní odbavení
    • finanční plán každých 12 měsíců
    • Audit privátních financí
  • ULTRA

    1 279Kč
    Každý měsíc
    +666 Kč aktivace mobilní aplikace e-sanon.online
    ideální pro podnikatele a firmy
    Platí po dobu 60 měsíců
    • vše z tarifů PRO a MAX
    • Právní klinika EUCS
    • krizový plán pro rodinu
    • krizový plán pro podnikatele
    • zpracování daňového přiznání pro FO
    • optimalizace firemních výdajů
    • pomoc s investičními nemovitostmi
    • přehled změn finančního majetku
    • finanční plán každých 6 měsíců
    • Audit sociálního zabezpečení
  • PRO LITE - 50 %

    16 666Kč
     
    ideální pro dlouhodobou spolupráci, proti měsíční platbě ušetříte 16 666 Kč
    Platí po dobu 10 let
    • vše z tarifu BASIC
    • bez Garance EUCS
    • hlášení pojistných událostí
    • asistence při řešení pojistných událostí
    • webináře a workshopy
    • aktualizace portfolia pojistných smluv
    • aktualizace portfolia investic
    • aktualizace portfolia úvěrů
    • finanční plán každých 24 měsíců
    • Cesta k finanční nezávislosti
  • MAX - 15 %

    39 666Kč
     
    ideální pro dlouhodobou spolupráci, proti měsíční platbě ušetříte 7 074 Kč
    Platí po dobu 5 let
    • vše z tarifů BASIC a PRO
    • archivace produktové dokumentace
    • on-line archivace dokumentace
    • komplexní zpracování administrativy
    • asistence u daňového přiznání
    • finanční mentoring
    • poradce na telefonu
    • přednostní odbavení
    • finanční plán každých 12 měsíců
    • Audit privátních financí
  • ULTRA - 20 %

    60 666Kč
     
    ideální pro dlouhodobou spolupráci, proti měsíční platbě ušetříte 16 074 Kč
    Platí po dobu 5 let
    • vše z tarifů PRO a MAX
    • Právní klinika EUCS
    • krizový plán pro rodinu
    • krizový plán pro podnikatele
    • zpracování daňového přiznání pro FO
    • optimalizace firemních výdajů
    • pomoc s investičními nemovitostmi
    • přehled změn finančního majetku
    • finanční plán každých 6 měsíců
    • Audit sociálního zabezpečení

Definice služeb poskytovaných v tarifu BASIC:

Služby optimalizace výdajů domácnosti
Poskytovatel zajistí Odběrateli na jeho podnět poskytnutí služeb souvisejících s chodem domácnosti. Jedná se o služby, které ovlivňují rodinný rozpočet a poskytují příležitost ke snížení pravidelných nákladů. Konkrétní výčet služeb je platný dle aktuální nabídky Poskytovatele.

Optimalizace sociálního zabezpečení
Poskytovatel zajistí Odběrateli vydání informativního osobního listu důchodového pojištění a na základě údajů v tomto dokumentu uvedených provede analýzu stavu důchodového pojištění Odběratele u České správy sociálního zabezpečení. Poskytovatel na základě analýzy dále vypočítá, jak by orientačně vypadaly nároky Odběratele v případě výplaty dávek důchodů ze státního systému.

Obecná konzultace s pojišťovacími odborníky
Odběratel může využít možnosti získat všeobecné informace týkající se oblasti pojištění.

Obecná konzultace s investičními odborníky
Odběratel může využít možnosti získat všeobecné informace týkající se oblasti investic.

Obecná konzultace s úvěrovými odborníky
Odběratel může využít možnosti získat všeobecné informace týkající se oblasti úvěrů.

Obecná konzultace s finančními odborníky pro soukromé účely
Odběratel může využít možnosti získat všeobecné informace týkající se různých oblastí finančního trhu – pojištění, úvěry, hypotéky, poradenství v oblasti výnosnosti investičních nemovitostí apod.

Obecná konzultace s finančními odborníky pro podnikatele
Odběratel může využít možnosti získat všeobecné informace týkající se různých oblastí finančního trhu jako jsou např. finanční programy, poradenství v oblasti výnosnosti investičních nemovitostí, analýzy produktů finančního trhu apod. Dále může Odběratel využít konzultace k tématu finančního zdraví svého podnikání.

Konzultace s realitními odborníky
Poskytovatel zajistí na podnět Odběratele konzultaci s realitními odborníky v širokém spektru otázek týkajících se realitního trhu. V rámci toho může být Odběrateli poskytnuta např. obecná konzultace pro soukromé účely, konzultace týkající se koupě/prodeje/pronájmu nemovitosti, zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitosti, odborná konzultace na téma realit, konzultace nad developerskými projekty, informace o aktuální situaci na trhu s realitami, přehled cen na trhu s nemovitostmi a jejich vývoj atp.

On-line finanční aktuality
Odběrateli jsou přes evidovanou e-mailovou adresu zasílány novinky a informace z finančního trhu. Odběratel je informován o případných ekonomických změnách a novinkách týkajících se finančních produktů a očekávaného vývoje na finančním trhu a finančních produktů. Odběratel má možnost položit Poskytovateli jakýkoliv upřesňující dotaz týkající se těchto finančních produktů.


Mimořádné zprávy
Padají akcie, v novinách píší o krizi či vyvstanou ve finančním světě jiné nenadálé situace, při všech těchto příležitostech obdrží Odběratel od Poskytovatele zprávu se stručným vysvětlením aktuálního dění. Odběratel má rovněž právo na konzultaci s Poskytovatelem (dle domluvy telefonickou/on-line/osobní) k podrobnějšímu rozebrání aktuální situace.

Definice dalších služeb v tarifu PRO:

Cesta životem k finanční nezávislosti

Finanční nezávislost je pojem obecně používaný pro stav, kdy má Odběratel takové finanční příjmy, které pokrývají veškeré jeho nutné výdaje. V základním významu jde o stav, kdy finanční prostředky Odběratele umožňují, že si nechá vyplácet rentu, která mu stačí pro pokrytí nutných výdajů bez nutnosti vyvíjení dalších aktivit, tedy o dosažení dostatečného pasivního příjmu. Cesta životem k finanční nezávislosti je odborná publikace napsaná Poskytovatelem, která detailně mapuje jednotlivé kroky, na které by Odběratel neměl na této cestě opomenout.

 

Knihu Poskytovatel distribuuje v elektronické podobě, a to především s cílem zvýšit finanční gramotnost obyvatel v Česku. Podle měření úrovně finanční gramotnosti dospělé populace České republiky, které provedlo Ministerstvo financí, totiž vykazuje více než polovina dotázaných velmi malou, nebo spíše malou finanční znalost. Průzkum ukázal, že úroveň znalostí je nízká u populace se základním, ale i středoškolským vzděláním bez maturity. Je třeba připomenout, že dostatečná úroveň finančních znalostí vede k osobní prosperitě a spokojenosti. Výsledkem nízké úrovně finančních znalostí mohou naopak být nedostatečné úspory, špatná finanční rozhodnutí, nedostatek prostředků na běžný provoz, ale i exekuce nebo osobní bankrot.

 

Objedná-li si Odběratel publikaci na svoje náklady ve fyzické podobě (vzor je k nahlédnutí v sídle Poskytovatele), bude fotokniha zpracována výhradně u německé firmy Saal Digital ve formátu Fotokniha Professional Line 22x30 cm o maximálním rozsahu 160 (mat) nebo 130 (lesk) stran.

Garance EUCS
Odběratel má právo na zajištění bezplatného zastoupení společností EUCS a s ní spolupracující advokátní kanceláří / advokátem při vzniku pojistné události ze životního a úrazového pojištění, havarijního pojištění, pojištění domácnosti a pojištění nemovitosti. Odběratel má rovněž právo na zajištění bezplatné konzultace nároků z jiných oblastí pojištění se zvýhodněnými podmínkami případného zastoupení pro řešení nezaviněných dopravních nehod a pracovních úrazů. 

Hlášení pojistných událostí
Poskytovatel poskytne Odběrateli základní administrativní asistenci v souvislosti s hlášením pojistné události. Poskytovatel zašle Odběrateli k vyplnění příslušné formuláře pojišťovny, příp. kontaktní údaje pojišťovny nebo jiné pověřené osoby (telefon, e-mail) či webové rozhraní, kde lze nahlásit pojistnou událost pojišťovně on-line a kde nalezne informace o podkladech, které bude pojišťovna po Odběrateli požadovat k řádnému nahlášení pojistné události (např. lékařské zprávy, rodný list).

Asistence při řešení pojistných událostí
Poskytovatel zajistí na podnět Odběratele kvalifikované zhodnocení podmínek pojistné události Odběratele, případně osob jemu blízkých (za stanovených podmínek), z hlediska pojistné smlouvy, a to za účelem posouzení likvidity nároku na pojistné plnění a jeho případnou výši. Pokud by bylo takové zhodnocení podmínek pro svůj rozsah již pomocí při uplatňování práv z pojištění nebo by měl Odběratel zájem o odbornou pomoc při nahlášení takové pojistné události u pojišťovny a/nebo vymáhání nároků z takové pojistné události, zajistí Poskytovatel Odběrateli uvedené regulované služby u spolupracujícího specializovaného subjektu (advokáta nebo pojišťovacího makléře). Poskytovatel tak učiní se vším, co bude v jeho možnostech a je nezbytné pro likvidaci pojistné události (tzn. včetně komunikace s pojišťovnou a/nebo doložení potřebných podkladů, bude-li je mít k dispozici). Odběratel je povinen poskytovat Poskytovateli veškerou součinnost potřebnou k řádnému poskytnutí této služby, a to hlavně řádným a včasným doložením úplných podkladů.

Webináře a Workshopy
Odběratel má právo zúčastnit se 1x ročně webináře nebo workshopu nabízeného v seznamu vzdělávacích akcí aktuálně pořádaných Poskytovatelem a s ním spolupracujícími subjekty, a to dle vlastního výběru Odběratele. Webináře a workshopy se zaměřují na řadu rozmanitých témat ze světa financí, finančního trhu a sebevzdělávání v oblasti finanční gramotnosti a vlastní správy financí.


Aktualizace portfolia pojistných smluv
Poskytovatel asistuje Odběrateli při aktualizaci jeho portfolia pojistných smluv. Odběratel je Poskytovatelem informován o aktuální situaci na trhu, aby měl Odběratel možnost zvolit si optimální řešení. Obsahem této služby je také obecné informování o vývoji a možnostech na pojistném trhu za účelem zvyšování znalostí Odběratele, jeho finanční gramotnosti a orientace na pojistném trhu.

Aktualizace portfolia investic
Poskytovatel asistuje Odběrateli při aktualizaci jeho portfolia investičních smluv. Odběratel je Poskytovatelem informován o aktuální situaci na trhu, aby měl Odběratel možnost zvolit si optimální řešení. Obsahem této služby je také pravidelné obecné informování o vývoji a možnostech na finančním trhu, příp. osvětové a metodické informace a materiály, to vše za účelem zvyšování znalostí a kompetencí a finanční gramotnosti Odběratele. Na vyžádání je Odběratel Poskytovatelem informován o aktuálních zvýhodněných nabídkách na trhu v obecné rovině.

Aktualizace portfolia úvěrů
Poskytovatel asistuje Odběrateli při aktualizaci jeho portfolia úvěrových smluv. Odběratel je Poskytovatelem informován o aktuální situaci na trhu, aby měl Odběratel možnost zvolit si optimální řešení. Obsahem této služby je také obecné informování o vývoji a možnostech na úvěrovém trhu za účelem zvyšování znalostí Odběratele, jeho finanční gramotnosti a orientace na úvěrovém trhu.

Aktualizace finančního plánu 1× za 24 měsíců
Poskytovatel asistuje Odběrateli při řešení otázek týkajících se jeho finanční situace a celkového majetku. Odběratel má právo na osobní schůzku 1× za 24 kalendářních měsíců, na které je mu prezentován přehled stávajícího portfolia produktů a majetku a plnění finančních cílů. Podle informací sdělených Odběratelem jsou na schůzce aktualizovány finanční cíle Odběratele, jeho cashflow a podklady pro finanční plán.

Definice dalších služeb v tarifu MAX:

Audit privátních financí
Podle informací sdělených Odběratelem jsou na osobní schůzce zmapovány jeho finanční cíle, cashflow a podklady pro finanční plán. Na základě zjištěných údajů provede Poskytovatel detailní analýzu.

 

Objedná-li si Odběratel publikaci na svoje náklady ve fyzické podobě (vzor je k nahlédnutí v sídle Poskytovatele), bude fotokniha zpracována výhradně u německé firmy Saal Digital ve formátu Fotokniha Professional Line 22x30 cm o maximálním rozsahu 160 (mat) nebo 130 (lesk) stran.

Archivace produktové dokumentace
Odběratel může ponechat veškerou smluvní dokumentaci k produktovému portfoliu ve správě Poskytovatele. Na základě souhlasu Odběratele a předávacího protokolu je produktová dokumentace u Poskytovatele průběžně shromažďována, a to včetně veškeré korespondence Odběratele k daným produktům. Může zahrnovat i dokumenty a smlouvy o finančních a jiných produktech, které Odběratel sjednal s jinými osobami, či v rámci Služby optimalizace domácnosti. Odběratel má možnost kdykoli na pobočku Poskytovatele nebo jiné odsouhlasené místo přinést dokumenty, které chce do produktové dokumentace zařadit. Současně má Odběratel právo si část nebo celou produktovou dokumentaci na základě předávacího protokolu odnést. Služba nezahrnuje věcné hodnocení obsahu dokumentů, vyhodnocování výročí a splatnosti ani kontrolu korespondence, není-li to výslovně sjednáno. Dokumenty, které je dle zákona Poskytovatel povinen pro Odběratele uchovávat v rámci poskytnutých regulovaných služeb, jsou uchovávány Poskytovatelem zdarma.

On-line archivace produktové dokumentace
Odběratel může nechat ukládat a archivovat dokumentaci k produktovému portfoliu na cloudovém úložišti či vlastním serveru Poskytovatele (dále jen „datové úložiště“), který má Poskytovatel pro tento účel zřízený. Na základě domluvy je produktová dokumentace Odběratele na datovém úložišti Poskytovatele průběžně shromažďována. Může zahrnovat i dokumenty a smlouvy o finančních a jiných produktech, které Odběratel sjednal s jinými osobami, či v rámci Služby optimalizace domácnosti. Odběratel má možnost kdykoli předat Poskytovateli dohodnutým způsobem dokumenty, které chce do produktové dokumentace zařadit. Poskytovatel převzaté dokumenty vyhodnotí a v návaznosti na jejich obsah případně vyrozumí Odběratele o nutnosti podniknout určité kroky, či dokument rovnou zařadí na datové úložiště. Poskytovatel si vyhrazuje právo nezařadit na datové úložiště dokumenty, jejichž důležitost, typ nebo obsah jsou dle jeho názoru nezpůsobilé k uchovávání na datovém úložišti, a to zejména z hlediska bezpečnosti a ochrany osobních údajů. O takové skutečnosti vyrozumí Odběratele. Odběratel má současně právo požadovat, aby byla část nebo celá produktová dokumentace vyřazena z datového úložiště a předána jemu či třetí osobě podle Odběratelových dispozic. Poskytovatel produktovou dokumentaci na datovém úložišti archivuje a třídí podle typu. Pokud to datové úložiště umožňuje, zřídí Poskytovatel Odběrateli nepřetržitý on-line přístup k jeho dokumentům, a to včetně kompletního přehledu uložené dokumentace. Služba nezahrnuje věcné hodnocení obsahu dokumentů, vyhodnocování výročí a splatnosti ani kontrolu korespondence, není-li to výslovně sjednáno. Dokumenty, které je dle zákona Poskytovatel povinen pro Odběratele uchovávat v rámci poskytnutých regulovaných služeb, jsou uchovávány Poskytovatelem zdarma.

Komplexní zpracování administrativy
Poskytovatel poskytuje Odběrateli administrativní činnosti související s jeho majetkem; např. získání příslušných formulářů a podkladů k vyplnění Odběratelem, administrativní zpracování a zaslání potřebných dokumentů na jednotlivé instituce a zároveň vedení evidence odeslané dokumentace pro případné reklamace ve vztahu k institucím. U spotřebitelských úvěrů má Odběratel právo na bezplatné zpracování administrativy související s těmi spotřebitelskými úvěry, u kterých Poskytovatel obdržel odměnu přímo od jejich poskytovatelů.

Asistence v souvislosti s daňovým přiznáním
Poskytovatel asistuje Odběrateli v souvislosti s daňovým přiznáním (daň z příjmů), zejména pro něj získá, zprostředkuje, zpracuje anebo uspořádá podklady pro přípravu daňového přiznání, jež se týkají finančních produktů, které Poskytovatel zprostředkoval anebo které mu Odběratel svěřil do správy. Tato služba nezahrnuje poskytování daňového poradenství, zajištění zpracování daňového přiznání či jeho podání ani jakoukoliv komunikaci s finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovnou či jiným orgánem veřejné moci nebo institucí.

Finanční mentoring
Odběratel má právo na pravidelné schůzky s Poskytovatelem, na kterých Poskytovatel asistuje Odběrateli nejprve při stanovení osobních finančních cílů Odběratele a následně při rekapitulaci dosud provedených kroků k dosažení stanovených cílů. Poskytovatel poskytuje Odběrateli rovněž obecné informace o vývoji a možnostech na finančním trhu, příp. osvětové a metodické informace a materiály, to vše za účelem zvyšování znalostí a finanční gramotnosti Odběratele a motivování Odběratele k plnění nastavených osobních finančních cílů. Forma a četnost schůzek je dána dohodou mezi Odběratelem a Poskytovatelem.

Poradce na telefonu
Poskytovatel zajistí Odběrateli přímý kontakt na Odběratelem zvoleného finančního poradce, na kterého se může obrátit při řešení aktuálních otázek a problémů týkajících se obecně finančního trhu a jeho produktů.

Přednostní odbavení
Poskytovatel zajistí Odběrateli přednostní odbavení jeho požadavků se zpětnou reakcí finančního poradce do 1 pracovního dne od zadání konkrétního požadavku Odběratelem na e-mailovou adresu Poskytovatele uvedenou v této smlouvě. Zpětnou reakcí finančního poradce se rozumí kontaktování Odběratele se základním nástinem řešení takového požadavku Odběratele, odhadem časové náročnosti a předpokládaným termínem kompletního zpracování takového požadavku Odběratele, to vše do 1 pracovního dne.

Aktualizace finančního plánu 1× za 12 měsíců
Poskytovatel asistuje Odběrateli při řešení otázek týkajících se jeho finanční situace a celkového majetku. Odběratel má právo na osobní schůzku 1× za 12 kalendářních měsíců, na které je mu prezentován přehled stávajícího portfolia produktů a majetku a plnění finančních cílů. Podle informací sdělených Odběratelem jsou na schůzce aktualizovány finanční cíle Odběratele, jeho cashflow a podklady pro finanční plán.

Definice dalších služeb v tarifu ULTRA:

Audit sociálního zabezpečení
Poskytovatel zajistí Odběrateli vydání informativního osobního listu důchodového pojištění a na základě údajů v tomto dokumentu uvedených provede analýzu stavu důchodového pojištění Odběratele a revizi, jakož i případné doplnění, evidence důchodového pojištění Odběratele u České správy sociálního zabezpečení. Poskytovatel na základě uvedené analýzy dále vypočítá, jak by vypadaly přesné nároky Odběratele v případě výplaty dávek důchodů ze státního systému (nyní i v budoucnu), a poskytne Odběrateli srovnání s optimálnějším nastavením plateb soukromého zabezpečení na penzi pro maximalizaci nároků plynoucích ze státního důchodového zabezpečení. Při zjištěném přepojištění nebo podpojištění Odběratele mu Poskytovatel poskytne srovnání s optimálnějším nastavením dávek soukromého zabezpečení penze tak, aby byly platby pojistného vydávány skutečně efektivně a v budoucnu byl eliminován pokles životní úrovně Odběratele a riziko jeho neschopnosti splácení závazků.

Objedná-li si Odběratel publikaci na svoje náklady ve fyzické podobě (vzor je k nahlédnutí v sídle Poskytovatele), bude fotokniha zpracována výhradně u německé firmy Saal Digital ve formátu Fotokniha Professional Line 22x30 cm o maximálním rozsahu 160 (mat) nebo 130 (lesk) stran.

Právní klinika EUCS
Odběratel má právo na zajištění bezplatné konzultace v případě jakékoli pojistné události nebo právního problému z běžného občanského života. V případě pojistné události ze životního a úrazového pojištění, havarijního pojištění, pojištění domácnosti a pojištění nemovitosti vzniká Odběrateli právo na zajištění bezplatného zastoupení společností EUCS a s ní spolupracující advokátní kanceláří / advokátem při uplatňování práv z pojištění a vymáhání nároků z pojištění. Pro jiné oblasti pojištění má Odběratel právo na zajištění zastoupení za zvýhodněných podmínek. Při řešení právních problémů nad rámec bezplatné konzultace má Odběratel právo na zajištění pomoci specializovaného advokáta nebo odborníka za zvýhodněných podmínek. 

Krizový plán pro rodinu
Odběrateli je vypracován krizový plán pro rodinu pro případ nenadálé události, který obsahuje přehled a evidenci jeho významného movitého a nemovitého majetku, (dlouhodobých) pohledávek, závazků a souvisejícího finančního portfolia. Odběrateli je sestaven plán řešení nenadálé události s ohledem na likviditu jednotlivých aktiv, předpokládané budoucí příjmy rodiny a uspokojení jejích potřeb (zejm. nezbytných provozních nákladů). Poskytovatel se zavazuje poskytnout svou asistenci v případě událostí spojených s výpadkem příjmu, sestavení evidence finančního majetku a ekonomických návrhů pro úspěšné vyřešení situace.

Krizový plán pro podnikatele
Odběrateli je vypracován krizový plán pro jeho podnikání pro případ nenadálé události, který obsahuje přehled a evidenci významného movitého a nemovitého majetku, (dlouhodobých) pohledávek, závazků a souvisejícího finančního portfolia. Odběrateli je sestaven plán řešení nenadálé události s ohledem na likviditu jednotlivých aktiv, předpokládané budoucí příjmy z podnikání a nezbytné provozní náklady. Poskytovatel se zavazuje poskytnout svou asistenci při řešení finančních dopadů nenadálé události, při sestavení evidence finančního majetku a ekonomických návrhů pro úspěšné vyřešení situace.

Zpracování daňového přiznání pro FO
Poskytovatel zajistí Odběrateli na jeho podnět zpracování daňového přiznání u daňového poradce, a to včetně příslušných služeb spojených s jeho přípravou a vytvořením. Těmi je myšleno zejména jednání s Odběratelem, věcná kontrola poskytnutých podkladů, vyplnění příslušných formulářů a vyplnění samotného daňového přiznání. Odběratel je povinen poskytovat veškerou součinnost nezbytnou pro poskytování těchto služeb. Odběratel se pro tento účel zavazuje dodat řádně a
včas potřebné a úplné podklady požadované po něm Poskytovatelem nebo jinou oprávněnou či spolupracující osobou.

Služby optimalizace firemních výdajů
Poskytovatel zajistí Odběrateli na jeho podnět poskytnutí služeb souvisejících s chodem firmy. Jedná se o služby, které ovlivňují firemní rozpočet a poskytují příležitost ke snížení pravidelných nákladů. Konkrétní výčet služeb je platný dle aktuální nabídky Poskytovatele.

Přehled změn finančního majetku
Odběrateli je v daném časovém horizontu předložen aktuální přehled stavu produktů a naspořených finančních prostředků ve srovnání s minulým obdobím.

Pomoc v oblasti investičních nemovitostí
Poskytovatel zajistí na podnět Odběratele plán a časový horizont pro pořízení vhodné nemovitosti. V obecné rovině sestaví pro Odběratele postup pro pořízení nemovitosti pomocí finanční páky a informuje Odběratele o možných způsobech financování koupě této nemovitosti. Poskytovatel dále zajistí distribuci poptávky Odběratele po hodících se nemovitostech v rozsáhlé síti partnerů Poskytovatele zabývajících se realitami, kteří budou pro Odběratele vhodné nemovitosti aktivně vyhledávat. Po koupi nemovitosti Poskytovatel vždy nejpozději do 3 měsíců přepočítá finanční situaci Odběratele, díky čemuž bude Odběratel znát výnosnost a rentabilitu pořízené nemovitosti a možnosti koupě další investiční nemovitosti.

Aktualizace finančního plánu 1× za 6 měsíců
Poskytovatel asistuje Odběrateli při řešení otázek týkajících se jeho finanční situace a celkového majetku. Odběratel má právo na osobní schůzku 1× za 6 kalendářních měsíců, na které je mu prezentován přehled stávajícího portfolia produktů a majetku a plnění finančních cílů. Podle informací sdělených Odběratelem jsou na schůzce aktualizovány finanční cíle Odběratele, jeho cashflow a podklady pro finanční plán.

bottom of page